niedziela, 14 kwietnia 2013

Rodział 3 .

- Dlaczego ? Dlaczego mnie nie zostawisz na pastwe losu ?

- Kiedyś może i bym tak zrobił . Granger ludzie się zmnieniają . - powiedział po czym uśmiechnął się lekko, ale Hermiona tego nie zauważyła .

- Ty jesteś Malfoy' em ty się nigdy nie zmnienisz . - powiedziała, ale była lekko dziwiona jego zachowaniem .

-Granger , Granger , Granger co ja mam z Tobą zrobić . Człowiek chce Ci pomóc - źle i gdybym Cię zostawił też źle, zastanów się .

- Yhh , weź się zamknij i pomóż mi wstać ! - krzyknęła , ale na jej twarzy pojawił się lekki uśmiech .

- Nie rozkazuj mi bo Cię tu zostawię .
Podał jej rękę po czym pociągnął ją mocno i złapał w talii, Hermione przeszły dreszczę . Dlaczego on tak na nią działa ? 
Draco po chwili uniósł ją w obie ręce i szedł do następnego peronu spytać się za ile będą i powiedzieć o stanie Granger .
 Gdy doszli Draco lekko odstawił Hermione i szepnął jej do ucha .

-Masz u mnie dług wdzięczności . - po czym uśmiechnąć się łobuziarsko .

-Dziękuje Malfoy - szepneła mu do ucha i wetchneła po czym usiadła . Malfoy usiadł obok niej. Byli sami zupełnie sami .

- Granger mam prośbę . 
Hermiona podniosła jedną brew .

- Slucham - powiedziała, a na jej twarzy pojawił się rumieniec, on to zauważył i śmiechnął się tylko .

- Mów do mnie Draco - powiedział i spojrzał jej w oczy .

- Dlaczego, ty mówisz do mnie po nazwisku .  I wogóle wole nazywać cię Malfoy - puściła mu oczko .

-Nie to nie . Pff .- Odwrócił się wielce obrażony , Hermiona zacichotała .

-Będe do Ciebie mówić Draco kiedy będzie mi się chciało co ty na to ?

-Jak tam chcesz Draco - ostatnie słowo powiedziała z miną zmarłego kota .

- Haha , dziękuje . 

Hermiona nie odpowiedziała,  bo wbiegł Harry ponieważ szukał Miony , gdy zauważył ją z Malfoyem szczęka mu opadła .
Niby już nic do niego nie miał i się pogodzili, ale nadal czuł do niego nie chęć i odraze .

-Hermiona co ty ? Nieważne , za 5 minut wysiadamy załóż szatę - powiedział i szybko opuśćił 
Hermione i Malfoy'a .


Kolejny rodział dopiero w piątek  !  Baaj kochani ! ♥      

4 komentarze:

  1. Nie mogę sobie wyobrazić tej miny "zmarłego kota" ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie piszesz . ;) I uwielbiam Dramione ;) Więc czekam na więcej .! ;) Weny .! I pisz jak najszybciej ;D

    Jak ja uwielbiam wpisywać kody ...

    OdpowiedzUsuń